Оберіть замовлення для поповнення занять

Поповнити

Наталія В.

5 людей рекомендують

  • Освіта
  • Досвід

Харківський національний університет ім. Каразіна (ХНУ), магістр, 1998 - 2003

Освіту підтверджено

Репетитор готує до:

Розклад викладача

Врахуйте час в розкладі репетитора, який може бути вільним для вашого безкоштовного пробного урокуІнформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором

Про себе

В своїй роботі використовую компетентісний .Компетентнісний підхід передбачає формування в учнів ключових і предметних компетентностей. До основних ключових компетентностей належать громадянська, здоров’язбережувальна, загальнокультурна, інформаційно-комунікаційна, пізнавальна, соціально-трудова, уміння учитись, саморозвитку і самоосвіти.Компетентності «уміння учитись» і «саморозвитку і самоосвіти» є одними із основних ключових компетентностей. На уроках хімії вони реалізуються через постановку проблеми та її вирішення, за допомогою прийомів «Міні-практикум», «Лови помилку», «Хімічний диктант», «Формульний диктант», «Вірю – не вірю», «Гронування», «Коло ідей», «Вилучи зайве», «Хімічний крос», «Власні приклади», «Асоціативний кущ», «Мозкова атака». Дані прийоми стимулюють самоосвітню діяльність учнів, допомагають їм самореалізовуватись, розвивають пізнавальні потреби.

Мова викладання:

російська, українська

ВідгукиРозміщені відгуки надійшли від зареєстрованих на сайті студентів, які фактично користувалися освітніми послугами репетитора

  • 5
    5
  • 4
    0
  • 3
    0
  • 2
    0

Пакети занять

Підвищений рівень

До рівнів підвищеної складності входять:

  • Підготовка до ДПА/ЗНО та олімпіад
  • Спеціалізовані та університетські курси
  • Вступ за кордон
  • 8 годин/пакет

    2,944

    368

    за 60 хв

  • 12 годин/пакет

    4,176

    348

    за 60 хв

  • 24 години/пакет

    8,016

    334

    за 60 хв

  • 48 годин/пакет

    15,264

    318

    за 60 хв

  • 96 годин/пакет

    25,728

    268

    за 60 хв

Схожі репетитори: