
Вєліна Р.
1 людей рекомендують
- Освіта
- Досвід
Чернівецький національний університет ім. Федьковича (ЧНУ), магістр, 1999 - 2003
Репетитор готує до:
Розклад викладача
Про себе
На уроках використовую різноманітні методи. Для організації та здійснення навчально-пізнавальної діяльності використовую словесні, практичні та наочні методи. В 7-8 класах зі словесних методів найчастіше застосовую пояснення та репродуктивну й евристичну бесіди. У старших класах застосовую елементи лекції та розповідь. Під час вивчення тем, безпосередньо пов’язаних з побутом та звичайним життям дітей, застосовую метод дискусії.
Важливою частиною уроку є робота з підручником, особливо розгляд та аналіз таблиць, діаграм, схем, що дає можливість узагальнити та систематизувати знання, отримані на уроці. З цією ж метою учням пропонується складати міні-конспекти та створювати схеми на основі теоретичного матеріалу.
Вивчення хімії неможливе без демонстрацій та спостереження, тому до кожної теми готую демонстраційні досліди та/або презентації та відеофрагменти. Невід’ємною частиною хімії як природничої науки є експеримент, тому особливу увагу приділяю лабораторним і практичним роботам. Виконання таких робіт допомагає конкретизації знань, розвиває вміння спостерігати та пояснювати явища, що вивчаються.
З метою підвищення інтересу до предмета та поглиблення знань учнів використовую також метод дослідницьких та інформаційних проектів.
Окремим видом діяльності на уроках хімії є створення схем хімічних реакцій, перетворення їх на рівняння реакцій та розв’язування задач різних типів. Оскільки такий вид робіт передбачає знання не лише хімії, а й математики, намагаюся детально розбирати різні типи задач в 7-8 класах та переходити до комбінованих задач тільки у 9 класі, коли в учнів вже сформовані основні навички розв’язування задач та вправ.
З метою перевірки знань і вмінь використовую методи письмового та тестового контролю, а також метод практичної перевірки. Тести у форматі ЗНО є невід’ємною складовою кожного предмета, тому використовую їх як при поточній перевірці знань, так і як елемент контрольних робіт.
Дистанційне навчання ускладнює проведення окремих видів робіт, в першу чергу експериментальних (демонстраційні досліди, практичні та лабораторні роботи, які є невід’ємною частиною навчального процесу) та практичних (розв’язок задач та вправ, перетворення схем реакцій на рівняння, розв’язування ланцюжків реакцій тощо). У зв’язку з цим практичні та лабораторні роботи проводяться демонстраційно з використанням відеозаписів дослідів (на платформі YouTube).
Окремі види робіт передбачають самостійний пошук інформації учнями, який у сучасному світі в першу чергу відбувається в інтернет-просторі.
Мова викладання:
російська, українська
Відгуки
Розміщені відгуки надійшли від зареєстрованих на сайті студентів, які фактично користувалися освітніми послугами репетитора
Пакети занять
Підвищений рівень
До рівнів підвищеної складності входять:
- Підготовка до ДПА/ЗНО та олімпіад
- Спеціалізовані та університетські курси
- Вступ за кордон
- Підготовка до ЗНО/НМТ (11 клас)
- Підготовка до ЄВІ
8 годин/пакет
3,184 ₴
398 ₴
за 60 хв
12 годин/пакет
4,536 ₴
378 ₴
за 60 хв
24 години/пакет
8,592 ₴
358 ₴
за 60 хв
48 годин/пакет
16,704 ₴
348 ₴
за 60 хв
96 годин/пакет
28,608 ₴
298 ₴
за 60 хв