Вєліна Р.

6 людей рекомендують

  • Освіта
  • Досвід

Чернівецький національний університет ім. Федьковича (ЧНУ), магістр, 1999 - 2003

Освіту підтверджено

Розклад викладача

Врахуйте час в розкладі репетитора, який може бути вільним для вашого безкоштовного пробного урокуІнформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором

Про себе

На уроках використовую різноманітні методи. Для організації та здійснення навчально-пізнавальної діяльності використовую словесні, практичні та наочні методи. В 7-8 класах зі словесних методів найчастіше застосовую пояснення та репродуктивну й евристичну бесіди. У старших класах застосовую елементи лекції та розповідь. Під час вивчення тем, безпосередньо пов’язаних з побутом та звичайним життям дітей, застосовую метод дискусії.

Важливою частиною уроку є робота з підручником, особливо розгляд та аналіз таблиць, діаграм, схем, що дає можливість узагальнити та систематизувати знання, отримані на уроці. З цією ж метою учням пропонується складати міні-конспекти та створювати схеми на основі теоретичного матеріалу.

Вивчення хімії неможливе без демонстрацій та спостереження, тому до кожної теми готую демонстраційні досліди та/або презентації та відеофрагменти. Невід’ємною частиною хімії як природничої науки є експеримент, тому особливу увагу приділяю лабораторним і практичним роботам. Виконання таких робіт допомагає конкретизації знань, розвиває вміння спостерігати та пояснювати явища, що вивчаються.

З метою підвищення інтересу до предмета та поглиблення знань учнів використовую також метод дослідницьких та інформаційних проектів.

Окремим видом діяльності на уроках хімії є створення схем хімічних реакцій, перетворення їх на рівняння реакцій та розв’язування задач різних типів. Оскільки такий вид робіт передбачає знання не лише хімії, а й математики, намагаюся детально розбирати різні типи задач в 7-8 класах та переходити до комбінованих задач тільки у 9 класі, коли в учнів вже сформовані основні навички розв’язування задач та вправ.

З метою перевірки знань і вмінь використовую методи письмового та тестового контролю, а також метод практичної перевірки. Тести у форматі ЗНО є невід’ємною складовою кожного предмета, тому використовую їх як при поточній перевірці знань, так і як елемент контрольних робіт.

Дистанційне навчання ускладнює проведення окремих видів робіт, в першу чергу експериментальних (демонстраційні досліди, практичні та лабораторні роботи, які є невід’ємною частиною навчального процесу) та практичних (розв’язок задач та вправ, перетворення схем реакцій на рівняння, розв’язування ланцюжків реакцій тощо). У зв’язку з цим практичні та лабораторні роботи проводяться демонстраційно з використанням відеозаписів дослідів (на платформі YouTube).

Окремі види робіт передбачають самостійний пошук інформації учнями, який у сучасному світі в першу чергу відбувається в інтернет-просторі.

Мова викладання:

російська, українська

Відгуки

Розміщені відгуки надійшли від зареєстрованих на сайті студентів, які фактично користувалися освітніми послугами репетитора

  • 5
    6
  • 4
    0
  • 3
    0
  • 2
    0

Абонементи

Бажана частота занять в тиждень:

1
2
3

Підвищений рівень

До рівнів підвищеної складності входять:

  • Підготовка до ДПА/ЗНО та олімпіад
  • Спеціалізовані та університетські курси
  • Вступ за кордон
  • Підготовка до ЗНО/НМТ (11 клас)
  • Підготовка до ЄВІ

Схожі репетитори:

Допоможіть нам якнайшвидше підібрати для вас викладача

Будь ласка, дайте відповідь на декілька запитань

2/5

Оберіть час для пробного урока з викладачем:

сб5
нд6
пн7
вт8
ср9

Ранок

  • 06:00
  • 07:00
  • 08:00
  • 09:00
  • 10:00
  • 11:00

Обід

  • 12:00
  • 13:00
  • 14:00
  • 15:00
  • 16:00

Вечір

  • 17:00
  • 18:00
  • 19:00
  • 20:00
  • 21:00
  • 22:00

Вхід через код з SMS

Телефон

+38

Введіть ваш email, на який вам буде надіслано пароль

Email